ارزانترین شهر ترکیه برای خرید خانه کجاست؟

Wiki Article

خرید خانه در ترکیه در صورتیکه با یک وکیل مطمئن و یک مترجم قابل اعتماد میتوانند براحتی جلوی چنین پیشامدهای تاسف بار را بگیرند. در صورتیکه شما به عنوان خریدار یا فروشنده هنگام سند زدن حضور نداشته باشید در هر دو مورد باید وکالتنامهی محضری به شخصی دهید که به عنوان وکیل خود برای پیگیری روند کارها انتخاب کرده اید. اگر قصد خرید خانه ارزان در استانبول را دارید بهتر است، املاک و مستغلاتی که در حومه این شهر به فروش گذاشته شدهاند را بررسی کنید اما اگر بودجه کافی در اختیار دارید، خرید خانه در محله های لوکس و لاکچری استانبول می تواند لذت یک زندگی مدرن را برای شما به ارمغان آورد. آیا می توان برای خرید ملک به شرکت های کوچک و محلی اعتماد کرد؟ در روز مصاحبه باید تمامی مدارکی که در بالا به آنها اشاره شد را همراه داشته باشید. این نکته بسیار اهمیت دارد که بدانید، تمامی شرکت های املاک و موسسات مهاجرتی در ترکیه برای انجام روال کارها، به مجوز در کشور مقصد که همان ترکیه است، نیاز دارند که فقط هم از طریق کشور ترکیه اخذ می شود.

خرید خانه درترکیه

خرید خانه و ملک در ترکیهCon᠎te nt h᠎as be᠎en c᠎reated  by GSA Co᠎nt en t Ge​nera​tor DEMO!


معمولا شرکت های کوچک و محلی در جاهای خلوت و کم تردد هستند تا به وسیله بازرسان شناسایی نشوند. برای همین هم حجم تبلیغات خرید ملک در این کشور به شدت افزایش یافته است. براساس قوانین ترکیه افرادی که در این کشور خانه خریداری کنند، میتوانند اقامت ترکیه را برای خانواده و فرزندان زیر 18 سالتان بگیرید. اجاره خانه در آنتالیا به این صورت است که معمولا شما یک ماه اجاره را به عنوان پول رهن به صاحب خانه می دهید و معادل یک ماه اجاره را به عنوان کمیسیون املاک پرداخت می کنید. بر خلاف خرید با وام، تا زمان پرداخت کامل سندی به اسم شما زده نخواهد شد. اگر شرایط این روش را ندارید، ما به شما روشهای دیگری را پیشنهاد میکنیم که بتوانید از طریق آنها مهاجرت کنید. پس از انتقال سند، ویلا در تملک شما خواهد بود و میتوانید برای دریافت اقامت ترکیه به اداره مهاجرت مراجعه کنید. هزینه اخذ آبومان آب جهت خانه های نوساز ۶۰ یورو می باشد این در حالی است که این هزینه برای خانه های قدیمی ۳۰ یورو خواهد بود. ملک های این منطقه هر چه به ساحل نزدیکتر باشند از قیمت بالاتری نیز برخوردارند با وسایل عمومی چون اتوبوس و مترو به راحتی میتوان به مرکز شهر دسترسی داشت .


بعدازاینکه صحت اطلاعات و هویت شما از طرف ترکیه تأیید شد، مجاز به امضای قرارداد مشخصشده هستید. تنوع خانه مسکونی، آپارتمان، ویلا و مجتمع ها دست شما را در انتخاب باز گذاشته است. بنابراین، حتماً قصد خود را از خرید خانه در ترکیه مشخص کنید و سپس با توجه به شرایط آن، خانه مناسب را انتخاب نمایید. بهترین پاساژها و مراکز خرید و جاذبه های گردشگری، مهم ترین عواملی هستند که توجه خریداران را به سمت سرمایهگذاری روی آپارتمانها و املاک این منطقه از استانبول جلب می کنند. خط ساحلی بشکیتاش در تنگه بسفر، قصر دلما باغچه در ابتدای ورودی این بخش از شهر استانبول و قلعه روملی در انتهای آن، از مهمترین جاذبه های این منطقه است. در بخش بعدی، ما بر اساس قیمت آپارتمان در استانبول 2021 ، تعدادی از بهترین محلهها را به شما معرفی خواهیم کرد. روزنامه اطلاعات پیشتر در یادداشتی به تحلیل علل خرید املاک توسط ایرانیها در ترکیه پرداخته بود.


با دانستن حدود قیمتی ملک در شهرهای مختلف here شما قادر خواهید بود که با توجه به بودجه مورد نظرتان شهر و متراژ آپارتمانی که میتوانید بخرید را حساب کنید. از این رو به عنوان یک ایرانی که هیچ شناختی از شرایط خرید خانه در ترکیه - به سادگی با کلیک بر روی مقاله تا آینده - ندارد، بسیاری از افراد به جای گشتن به دنبال ارزانترین شهر ترکیه برای خرید خانه، تنها در مورد قیمت آپارتمان در مناطق مختلف استانبول تحقیق می کنند و در شهر محبوب و توریستی استانبول انتخاب خود را انجام می دهند. تمامی مراحل توسط موسسه حقوقی سروش فردا، برای شما انجام میشود. موسسه حقوقی سروش فردا با اشخاصی که به دنبال ارائه مدارک جعلی یا بی اعتبار به سفارت ترکیه باشند همکاری نمیکند. تمامی مشاورههای تلفنی و حضوری در موسسه حقوقی سروش فردا رایگان است. قیمت ملک در تمامی مناطق استانبول یکسان نیست، در برخی مناطق مانند اسنسورت و باهچه شهیر شما می توانید املاکی ارزان تر نسبت به سایر مناطق استانبول بیابید. بر اساس قانون ترکیه، مهاجران برخی کشورها از جمله چین، ایران، فلسطین، عراق و هند برای خرید ملک باید از وزارت کشور ترکیه مجوز بگیرند. برخی معتقدند که ممکن است بخشی از وجه موردنیاز خرید چنین خانههایی، با انجام همین تبلیغات تامین شده باشد.

Report this wiki page